Nowoczesne technologie są źródłem coraz większych potrzeb konsumentów, którzy chętnie je testują i poszukują niestandardowych rozwiązań. Doceniają m.in. ich automatyzację, prostą konstrukcję i realny, pozytywny wpływ na dotychczasową pracę. Wśród nowych systemów, które powstały z myślą o np. gościach hotelowych, są inteligentne zamki, zyskujące znaczącą przewagę nad np. kartami magnetycznymi.
Czy system elektronicznych zamków i ochrony mieszkania lub pokojów hotelowych jest rozwiązaniem, które sprawdzi się u Ciebie? Sprawdź w jaki sposób wybrać odpowiednie narzędzie dla swojego obiektu.
Na co zwrócić uwagę, wybierając inteligentny zamek?
Inteligentne, elektroniczne zamki do drzwi to rozwiązanie wspierający bezpieczeństwo oraz wygodę personelu i klientów. Jego głównym celem jest zastąpienie dotychczasowych, popularnych metod check-in’u, usprawniające tym samym zarządzenie np. wynajmowanymi pokojami hotelowymi i aparthotelami. Finalnie cała koncepcja zamka na czterocyfrowy, indywidualnie nadawany kod, niesie za sobą wiele zalet i możliwości.
Tylko jakie rozwiązanie wybrać dla swojego obiektu i czym się kierować podczas wyboru inteligentnego zamka?
- Integracja
Upewnij się, czy proponowane, inteligentne rozwiązanie posiada integrację z dotychczasowymi systemami hotelowymi – np. KWHotel Pro firmy Kajware, iDoSellBooking lub Hotres – w zależności z którego z nich korzystasz.
SetPin umożliwia nadanie dostępu gościom, wykorzystując gotowy już system w chmurze. W ten sposób obiekty, które nie wykorzystywały powyższych systemów, nadal mogą cieszyć się wszystkimi oferowanymi funkcjonalnościami.
- Żywotność baterii
Konieczność częstej wymiany baterii zwiększa ponoszone koszty, co z kolei wpływa na rentowność wybranego rozwiązania. Dlatego też zanim wybierzesz inteligentny zamek upewnij się, czy proponowana przez producenta bateria może wytrzymać minimum rok ciągłego użytkowania.
- Kod zamiast aplikacji
Czy do korzystania z systemu przez gościa potrzebna jest np. dedykowana aplikacja lub dodatkowe narzędzia? Jeśli tak, rozwiązanie to staje się mniej uniwersalne i zdecydowanie bardziej złożone, co w dłuższej perspektywie może generować dodatkowe problemy techniczne.
W SetPin jednym z najważniejszych elementów jest komfort użytkowania, dlatego też gość otrzymuje jedynie prosty kod SMS-em i emailem, nie ma potrzeby instalowania dodatkowej aplikacji lub/i innego oprogramowania.
- Działanie online
Sprawdź, w jaki sposób odbywa się obsługa i zarządzanie wybranym, inteligentnym zamkiem. Funkcja nadawania uprawnień w trybie online jest niezwykle cenna – zwłaszcza gdy posiadasz kilka obiektów lub prowadzisz aparthotele.
W SetPin nadawanie, edycja kodów, a także monitorowanie aktywności – w tym sprawdzanie historii wejść – odbywa się całkowicie zdalnie.
- Automatyzacja
Jak bardzo zautomatyzowany ma być Twój zamek do drzwi? Pamiętaj, że im bardziej rozbudowany system, tym efektywniej odciążysz swój personel, a co za tym idzie – sprawniej obsłużysz gości, którzy czekają w kolejce i niecierpliwią się po podróży.
Dla kogo są inteligentne zamki?
Inteligentne zamki do drzwi to niezwykle uniwersalne i wszechstronne rozwiązanie, które znajdzie zastosowanie w wielu obiektach. Ze względu na swoją funkcjonalność najlepiej sprawdzą się w lokalach z ograniczonym dostępem np. w wynajmowanych pokojach i apartamentach.
Nadzorowane otwieranie drzwi niezwykle efektywnie zastępuje (lub wspiera) całodobowe i hybrydowe recepcje hotelowe – odciążając tym samym pracowników, którzy dotychczas pracowali w systemie 24/7. Co ważne –otwieranie i zamykanie drzwi przy pomocy kodu nie ogranicza innych form zabezpieczeń – system nadal pozwala na zdalne programowanie kart lub chipów zbliżeniowych.
Jeśli nie wiesz jakie zamki wybrać i co kryje się pod innymi funkcjonalnościami systemu SetPin, zapraszamy do kontaktu i zadawania pytań. Nasi Specjaliści z przyjemnością doradzą i wskażą, które rozwiązanie najlepiej sprawdzi się w danym obiekcie.