System
Czy system do zarządzania zamkami trzeba zainstalować na komputerze?
Nie. System działa w chmurze i nie wymaga instalacji na komputerze. Aplikację do zarządzania można zainstalować na urządzeniach z iOS lub Android. System działa również na dowolnej przeglądarce internetowej.
Czy w obiekcie potrzebny jest szybki internet?
Nie. Najważniejsze aby łącze było stabilne. Minimalna wymagana prędkość internetu to 1 mbit/s.
Czy system wymaga internetu „po kablu”?
W zależności o wybranego nadajnika. Przy nadajniku Wi-Fi system korzysta z Twojej dotychczasowej sieci Wi-Fi w hotelu i wyprowadzanie dodatkowych kabli nie jest wymagane. Możesz wybrać też nadajnik Ethernet i podłączyć go do swojego routera po kablu zamiast Wi-Fi.
Co to oznacza, że system działa w trybie online?
Jeśli zakupisz do swojego zamka bramkę online (gateway) system będzie działał online – wszystkie zmiany wprowadzane w systemie przesyłane będą w trybie natychmiastowym do zamków za pomocą bramki online (gateway – do zamówienia https://setpin.pl/?s=gateway&post_type=product). Edycja czy usunięcie kodu działa wtedy od razu, a historia dostępu do wybranego pokoju prezentuje użyte kody bez opoźnienia. Dzięki temu recepcja może wprowadzać zmiany w czasie rzeczywistym.
Jak działa historia dostępu?
Czy można używać karty lub chipy?
Tak, system pozwala na zdalne programowanie kart lub chipów zbliżeniowych.
Ilu cyfrowy jest kod dostępu?
Kod dostępu w trybie online może zawierać od 4 do 8 cyfr, kody offline mają od 6 do 8 cyfr. Jeśli posiadasz bramki internetowe (gateway) kody można zmieniać zdalnie w dowolnym momencie za pomocą aplikacji mobilnej lub w przeglądarce.
Co w przypadku awarii internetu?
System zarządzania zamkami przechowuje wszystkie informacje w zamku. W przypadku braku dostępu do internetu wszystkie wcześniej dodane kody/chipy/karty będą nadal działać, nie będzie jedynie możliwości ich edycji do czasu przywrócenia łącza internetowego. Można również dodać w tym momencie kody offline (są one dłuższe ale nie wymagają komunikacji z zamkiem w celu ich nadania).
Jak rozwiązany jest dostęp dla serwisu sprzątającego i technicznego?
Najczęściej serwis sprzątający i techniczny korzysta z otrzymanych chipów lub kart zbliżeniowych, które można zdalnie programować na dostęp do wybranych pokoi.
Integracje
Z jakimi systemami hotelowymi można zintegrować nasz system?
Większość systemów hotelowych integruje się z naszym systemem kontroli dostępu. Nasi klienci najczęściej korzystają z systemu hotelowego KWHotel Pro, Hotres i iDoBooking.
Czy można korzystać z systemu bez integracji?
Tak. Jeśli nie zdecydują się Państwo na integrację z systemem hotelowym to istnieje możliwość zarządzania bezpośrednio z naszego systemu w chmurze lub z aplikacji mobilnej na iOS/Android z zachowaniem wszystkich funkcjonalności.
Jak działają integrację z systemami hotelowymi PMS?
Najczęściej integracje odbywają się bezpośrednio ze strony systemu hotelowego. Oznacza to, że proces nadawania kodów, ich zmiany i usuwania odbywa się bezpośrednio ze strony systemu hotelowego bez konieczności logowania się do naszego systemu zarządzania zamkami.
Zamki elektroniczne i nadajniki radiowe
Co wchodzi w skład zamka elektronicznego?
Z każdym zamkiem otrzymują Państwo zestaw montażowy wraz z instrukcją. Dokładne akcesoria znajdą Państwo w specyfikacji danego produktu.
Czy zamki wymagają wyprowadzenia okablowania?
Nie. Zamki działają bezprzewodowo i komunikują się radiowo z nadajnikami radiowymi online. (opcjonalnie możesz zamówieć wersję gateway’a Ethernet – wtedy podłączyć go do routera po kablu, natomiast same zamki nie wymagają żadnych kabli i zasilane są bateryjnie).
Czy zamki można zamontować na istniejących drzwiach?
Tak. Zamki można instalować na wszystkich drzwiach w europejskim standardzie. Aby zamaskować otworowanie po poprzednim zamku stosujemy specjalne maskownice, które można u nas zamówić.
Czy nadajniki radiowe wymagają instalacji niskoprądowej?
Nie, dedykowana instalacja PoE nie jest wymagana. Nadajniki radiowe komunikują się z internetem za pomocą sieci Wi-Fi. (opcjonalnie do zamówienia wersja Ethernet po kablu)
Ile nadajników należy mieć w hotelu?
Jeden nadajnik radiowy jest w stanie obsłużyć zamki w zasięgu. Siła zasięgu jest podobna do Wi-Fi. Najczęściej wymagany jest jeden nadajnik na kilka najbliższych zamków, jednak nasz zespół musi przeanalizować rozmieszczenie pokoi względem nadajnika przed jego zamówieniem.
Czy zamki posiadają certyfikaty przeciwpożarowe?
Ognioodporność zależy od wybranego produktu. Wszystkie niezbędne informacje znajdą Państwo w specyfikacji produktu.
Czy zamki są wodoodporne?
Wodo i pyłoodporność zależy od wybranego produktu. Wszystkie niezbędne informacje znajdą Państwo w specyfikacji produktu.
Kto wykonuje montaż i w jakiej cenie?
Jeśli posiadają Państwo 10 lub więcej pokoi do możemy zaoferować montaż na terenie całej Polski wraz z pełna konfiguracją, integracją z PMS i szkoleniem personelu.
Na jaki okres jest gwarancja i jak wygląda serwis pogwarancyjny?
Zamki i nadajniki objęte są 24 miesięczną gwarancją. W przypadku awarii lub uszkodzenia najczęściej wysyłamy zamek zapasowy do samodzielnej podmiany.
Jak zasilany jest zamek elektroniczny?
Zamek elektroniczny zasilany jest za pomocą baterii AA lub AAA w zależności od produktu. Typ zastosowanych baterii opisuje szczegółowo specyfikacja produktu.
Jak często należy wymieniać baterie?
Żywotność baterii w standardowych warunkach użytkowania wynosi ok. 12 miesięcy. Stan baterii i ostrzeżenie przed rozładowaniem przedstawia aplikacja mobilna lub w chmurze.
Jak zasilany jest nadajnik radiowy?
Nadajniki radiowe (bramki internetowe) zasilane są za pomocą standardowych zasilaczy 5V/1A z kablem USB-C. Zasilacz wymaga podłączenia do gniazda 230V. Istnieje również możliwość zastosowania zasilacza dopuszkowego.
Cennik, płatność i proces zamawiania
Jaki jest całkowity koszt zdalnej kontroli dostępu?
W przypadku gdy posiadają Państwo 10 lub więcej pokoi oferujemy kompleksową dostawę, montaż, integrację z PMS i szkolenie personelu. Koszt całkowitego wdrożenia wyceniany jest indywidualnie w zależności od ilości posiadanych pokoi.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia zależy od typu zamka i ilości. W przypadku pojedynczych zamówień dostawę realizujemy w ciągu kilku dni roboczych. W przypadku zamówienia kompleksowego wraz montażem i konfiguracją przybliżony czas realizacji to od 2 do 6 tygodni w zależności od lokalizacji i wielkości zamówienia.
Jak wygląda harmonogram płatność za zamówienie?
W przypadku zamówień pojedynczych w sklepie internetowych zamówienia realizujemy po dokonaniu wpłaty. W przypadku zamówień kompleksowych z montażem i konfiguracją zwykle pobieramy 50,00% zaliczki a reszta płatności realizowana jest po montażu.
Ile kosztuje abonament i co zawiera?
System do zarządzania zamkami elektronicznymi nie wymaga ponoszenia dodatkowych opłat. System posiada dodatkowo płatne opcje np. automatyczne sms, email czy masowe zmiany. Zwykle nasi klienci nie korzystają z dodatkowych funkcjonalności.
Co powinien przygotować inwestor/właściciel hotelu?
Najczęściej po stronie inwestora jest wyprowadzanie gniazd z zasilaniem 230V w podwieszanym suficie lub ukrytych przed gośćmi hotelowymi miejscach.
Czy można przetestować zamki?
Tak. Posiadamy ekspozytory testowe zamków, które możemy do Państwa wysłać na wskazany adres.