Najczęściej zadawane pytania
Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, śmiało napisz do nas na [email protected]
System
Czy system SetPin trzeba zainstalować na komputerze?
Nie. System działa w chmurze na naszych serwerach i nie wymaga instalacji. Nasz zespół dostarczy Państwu w pełni skonfigurowany system gotowy do użytku.
Czy w obiekcie potrzebny jest szybki internet?
Nie. Najważniejsze aby łącze było stabilne. Minimalna wymagana prędkość internetu to 1 mbit/s.
Czy system wymaga internetu „po kablu”?
Nie. System korzysta z Twojej dotychczasowej sieci Wi-Fi w hotelu. Wyprowadzanie dodatkowych kabli nie jest wymagane.
Co to oznacza, że system działa w czasie rzeczywistym?
Oznacza to, że wszystkie zmiany wprowadzane w systemie przesyłane są w trybie natychmiastowym do zamków. Edycja czy usunięcie kodu działa od razu a historia dostępu do wybranego pokoju prezentuje użyte kody bez opoźnienia. Dzięki temu recepcja może wprowadzać zmiany w czasie rzeczywistym.
Jak działa historia dostępu?
Historia dostępu prezentuje w czasie rzeczywistym kiedy i jaki kod, karta lub chip został użyty oraz czy uzyskał on dostęp do pokoju.
Czy można używać karty lub chipy?
Tak, system pozwala na zdalne programowanie kart lub chipów zbliżeniowych.
Ilu cyfrowy jest kod dostępu?
Kod dostępu zawsze jest 4 cyfrowy i można go zmienić go w każdym momencie.
Co w przypadku awarii internetu?
System SetPin przechowuje wszystkie informacje w nadajnikach radiowych umieszczanych pod sufitem. W przypadku braku dostępu do internetu wszystkie wcześniej dodane kody/chipy/karty będą nadal działać, nie będzie jedynie możliwości ich edycji do czasu przywrócenia łącza internetowego.
Jak rozwiązany jest dostęp dla serwisu sprzątającego i technicznego?
Najczęściej serwis sprzątający i techniczny korzysta z otrzymanych chipów lub kart zbliżeniowych, które można zdalnie programować na dostęp do wybranych pokoi lub grup pokoi.
Integracje
Z jakimi systemami hotelowymi można zintegrować SetPin?
System SetPin zintegrowany jest z systemami hotelowymi KWHotel Pro firmy Kajware oraz iDoSellBooking. Na życzenie klienta istnieje możliwość integracji z innym systemem.
Czy można korzystać z systemu bez integracji?
Tak. Jeśli nie posiadamy integracji z systemem hotelowym, z którego Państwo korzystają, to dostępem dla gości i personelu sprzątającego można zarządzać bezpośrednio z naszego systemu w chmurze z zachowaniem wszystkich funkcjonalności.
Jak działa integracja z KWHotel Pro?
Integracja z KWHotel Pro firmy Kajware pozwala na pełną automatyzację procesu zameldowania dzięki automatycznemu generowaniu kodów dla nowych rezerwacji i wysyłaniu ich do gości drogą SMS i email. Wszystkie zmiany w KWHotel Pro są wprowadzane do naszego systemu w trybie natychmiastowym i nie wymagają dodatkowych czynności tj. logowania się do systemu SetPin. Nasz zespół w pełni skonfiguruje integrację z KWHotel Pro bez dodatkowych opłat.
Jak działa integracja z iDoSellBooking?
Integracja z iDoSellBooking pozwala na zarządzanie kodami dla gości bezpośrednio z platformy iDoSellBooking bez konieczności logowania się do naszego systemu. Wszystkie zmiany działają w trybie natychmiastowym a kody dodawane są automatycznie.
Czy można zintegrować SetPin z dowolnym PMS?
Tak. Integracja z innym PMS wymaga analizy naszego zespołu programistów. Jeśli są Państwo zainteresowani zapraszamy do kontaktu.
Zamki elektroniczne i nadajniki radiowe
Co wchodzi w skład zestawu SetPin?
W skład naszego systemu wchodzą okucia elektroniczne umieszczane na drzwiach pokoi oraz nadajniki radiowe podwieszane pod sufitem.
Czy zamki wymagają wyprowadzenia okablowania?
Nie. Zamki działają bezprzewodowo i komunikują się radiowo z nadajnikami SetPin pod sufitem.
Czy zamki można zamontować na istniejących drzwiach?
Tak. Zamki można instalować na wszystkich drzwiach w europejskim standardzie.
Czy nadajniki radiowe wymagają instalacji niskoprądowej?
Nie, dedykowana instalacja PoE nie jest wymagana. Nadajniki radiowe komunikują się z internetem za pomocą sieci Wi-Fi.
Ile nadajników należy mieć w hotelu?
Jeden nadajnik radiowy jest w stanie obsłużyć do 16 zamków w zasięgu. Siła zasięgu jest podobna do Wi-Fi. Najczęściej wymagany jest jeden nadajnik na kondygnację, jednak nasz zespół musi przeanalizować rozmieszczenie pokoi względem nadajnika przed jego zamówieniem.
Czy zamki posiadają certyfikaty przeciwpożarowe?
Tak, zamki typu Premium posiada ognioodporność EI 30.
Czy zamki są wodoodporne?
Zamki wewnętrzne E100 posiadają odporność na zachlapania. Natomiast zamki zewnętrzne L100 są w pełni wodoodporne i mrozoodporne.
Kto wykonuje montaż i w jakiej cenie?
Montaż wykonywany jest przez naszych wyszkolonych partnerów i jest zawarty w cenie.
Na jaki okres jest gwarancja i jak wygląda serwis pogwarancyjny?
Zamki i nadajniki objęte są 24 miesięczną gwarancją door-to-door. Po okresie gwarancji naprawy mogą być dokonywane przez wszystkich autoryzowanych serwisantów Assa Abloy w całej Polsce.
Jak zasilany jest zamek elektroniczny?
Zamek elektroniczny zasilany jest za pomocą litowej baterii CR123.
Jak często należy wymieniać baterie?
Żywotność baterii w standardowych warunkach użytkowania wynosi conajmniej 24 miesiące. System sygnalizuje mailowo o konieczności wymiany baterii, gdy jej żywotność wynosi 2 tygodnie.
Jak zasilany jest nadajnik radiowy?
Dla nadajnika radiowego wymagane jest wyprowadzone gniazda z zasilaniem 230V lub zasilania podtynkowego 12V(min. 2.0A). Nasz zespół przeanalizuje Państwa projekt i skoordynuje poprawne wykonanie zasilania z projektantami.
Cennik, płatność i proces zamawiania
Jaki jest całkowity koszt zdalnej kontroli dostępu SetPin?
Koszt wdrożenia zdalnej kontroli dostępu SetPin w Państwa hotelu zależy od ilości pokoi i kondygnacji w obiekcie. Średnia cena od pokoju to 1950,00 zł netto. Cena zawiera kompleksowy montaż, konfigurację, integrację oraz szkolenie personelu. Otrzymują Państwo gotowy i działający produkt.
Prosimy pamiętać, aby uzyskać dostęp do trybu on-line wymagane jest wykupienie abonamentu miesięcznego na każdy aktywny punkt dostępu. Szczegóły znajdziesz w cenniku.
Co jest zawarte w cenie wdrożenia SetPin?
Cena zawiera:
- zamki elektroniczne E100 lub L100
- nadajniki radiowe
- montaż zamków i nadajników
- konfigurację systemu
- integrację z systemem hotelowym
- szkolenie personelu
- wsparcie 24/7
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia zależy od rozstawu i grubości szyldu drzwi. Zamki zamawiane są na wymiar pod Państwa drzwi a czas realizacji to od 4 do 8 tygodni.
Jak wygląda harmonogram płatność za zamówienie?
Płatność podzielona jest na dwie części. Pierwsze 50% płatne jest po złożeniu zamówienia, drugie 50% w terminie 7 dni od zgłoszenia gotowości do montażu.
Ile kosztuje abonament i co zawiera?
Aktualne ceny i rodzaje abonamentów znajdziesz w naszym cenniku.
Co powinien przygotować inwestor/właściciel hotelu?
Po stronie inwestora jest przygotowanie gniazd zasilających 230V pod sufitem we wskazanych przez nas miejscach na korytarzu LUB wykonanie zasilania podtynkowego z zasilaczami 12V. Bez obaw, nasz przedstawiciel może również samodzielnie współpracować z Twoim wykonawcą.
Czy mogę najpierw przetestować SmartPorter’a za darmo?
Istnieje możliwość prezentacji systemu na przykładzie jednej z naszych realizacji we Wrocławiu, Toruniu lub Gdańsku.
Czy mogę zakończyć subskrypcję w dowolnym momencie?
Tak. Subskrypcja zawierana jest z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
W jaki sposób odbywa się płatność?
Płatność odbywa się za pomocą automatycznych comiesięcznych subskrypcji poprzez podpięcie karty debetowej / kredytowej lub za pomocą tradycyjnej comiesięcznej faktury z odroczonym terminem płatnosci.