Mimo obecnej sytuacji SetPin działa prężnie nad wprowadzaniem nowych funkcjonalności, aby jeszcze bardziej ułatwić zarządzanie obiektami noclegowymi. Jedną z naszych ostatnich aktualizacji jest zintegrowanie systemu zamków elektronicznych SetPin z KWHotel Pro. Zobacz, co możesz zyskać dzięki integracji.
Automatyzacja procesów w hotelach staje się tematem numer jeden, szczególnie teraz, gdy obiekty noclegowe przygotowują się do postkoronawirusowej rzeczywistości. Jedną z możliwości, poza integracją zamków elektronicznych z IdoSellBooking, jest połączenie SetPin z systemem KWHotel.
Czym jest KWHotel?
Oprogramowanie hotelowe KWHotel to jeden z najpopularniejszych systemów PMS (system zarządzania hotelem), usprawniających prowadzenie kalendarza rezerwacji. Wśród najważniejszych funkcji systemu znajduje się kontrolowanie liczby wolnych pokoi oraz możliwość podzielenia ich ze względu na typ.
Inne przydatne funkcje to m.in. moduł posiłków, panel internetowy pozwalający na dostęp do kalendarza hotelowego i sprawdzenia statusu rezerwacji z dowolnego urządzenia, zarządzanie polityką cenową, akceptowanie płatności bezgotówkowych czy możliwość generowania rozbudowanych raportów i statystyk. Zarządzanie obiektem i zwiększenie wygody gości możliwe jest także dzięki modułowi pozwalającemu na automatycznie wysyłanie do gości powiadomień o dowolnej treści za pomocą maila lub SMS-a.
Integracja zamków automatycznych z KWHotel — najważniejsze korzyści
Automatyczne zarządzanie zamkami na kod
Integracja systemu z SetPin pozwala na automatyczne nadawanie kodów, otwierających zamki elektroniczne. Dostępy dla gości przyznawane są więc zdalnie, bez konieczności angażowania pracowników recepcji — wszystko odbywa się na podstawie statusu danej rezerwacji.
Co, gdy gość poprosi o zmianę pokoju? W takiej sytuacji kod przenoszony jest automatycznie i jednocześnie przestaje być aktywny dla pokoju zarezerwowanego w pierwszej kolejności. Podobnie, gdy pobyt zostanie przedłużony lub anulowany — wówczas kody są automatycznie przedłużane lub blokowane.
Wszystko to dostępne jest w jednym panelu KWHotel Pro do zarządzania rezerwacjami, więc kody można dowolnie edytować, podać gościom podczas rozmowy lub wysłać SMS-em czy mailem.
Wysyłanie powiadomień do gości
Skoro już mowa o możliwości wysyłania SMS-ów czy wiadomości mailowych z kodami dostępu, warto wspomnieć, że wiadomości mogą być wysyłane o dowolnej porze — automatycznie lub ręcznie.
Treść wiadomości można dowolnie modyfikować, co pozwala na tworzenie instrukcji, przydatnych dla gości. Powiadomienia mogą więc zawierać wskazówki dojazdu z linkiem do map Google, informacje dotyczące pobytu czy szczegóły logistyczne, niezbędne dla gości w obiektach bezobsługowych.
Integracja SetPin z KWHotel Pro to jedna z wielu aktualizacji, nad którymi pracujemy. O kolejnych funkcjonalnościach i integracjach będziemy informować na bieżąco, więc zachęcam do regularnego odwiedzania bloga.