Porady

Integracja zamków elektronicznych SetPin z IdoSellBooking — zwiększ zadowolenie gości

System rezerwacyjny IdoSell Booking ułatwia zarządzanie obiektami noclegowymi, co pozwala na optymalizację pracy całego zespołu i obniżenie kosztów recepcji. A jakie możliwości daje integracja zamków elektronicznych SetPin z IdoSell Booking?

Kolejki witające gości hotelowych od progu skutecznie odstraszają, dlatego współcześni klienci cenią sobie możliwość samoobsługi. Mnogość nowoczesnych rozwiązań technologicznych niejako wymusza więc wprowadzenie automatyzacji, szczególnie w branżach związanych z obsługą klienta.

Automatyzacja oparta na integracji dostępnych systemów

Odpowiedź na oczekiwania współczesnych gości to jeden z punktów znajdujących się na liście dzisiejszych hoteli, właścicieli apartamentów czy pensjonatów. Pozwalają na to wszechstronne systemy, umożliwiające integrację z wieloma znanymi platformami do obsługi rezerwacji.

Integracja IdoSell Booking daje wiele możliwości i ułatwia pracę.

Im lepiej narzędzia do automatyzacji procesów zostaną wykorzystane, tym bardziej można obniżyć koszty recepcji i zoptymalizować pracę personelu. Pozwala to również gościom na korzystanie z coraz większej liczby usług hotelowych, bez konieczności odwiedzania recepcji.

Co daje integracja zamków elektronicznych SetPin z IDoSell Booking?

IdoSell Booking jest systemem obsługi rezerwacji, pozwalającym na zarządzanie obiektami przez internet. Komponent umieszczany na stronie hotelu czy pensjonatu pozwala gościom nie tylko na rezerwację noclegu w wybranym terminie, ale też na zapoznanie się z warunkami w danym obiekcie, sprawdzenie wyposażenia oraz skonfigurowanie rezerwacji zgodnie z potrzebami. Wszystko to, łącznie z płatnościami, odbywa się automatycznie.

Rozwiązanie to pozwala też na zintegrowanie systemu rezerwacji z popularnymi agregatorami ofert noclegowych czy serwisami turystycznymi (np. Booking.com, Airbnb czy TripAdvisor), a także z zamkami elektronicznymi SetPin. Masz więc możliwość zarządzania obiektem na wielu poziomachprzez internet, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.

Integracja z zamkami elektronicznymi

Integracja systemu IdoSell Booking z SetPin pozwala zarządzać zamkami na kod, oszczędzając czas i obniżając koszty obsługi gości. Jest to szczególnie pomocne dla obiektów, które nie posiadają tradycyjnej recepcji.

Kody otwierające zamki elektroniczne nadawane są więc automatycznie, na podstawie statusu danej rezerwacji, np. po zmianie statusu na zapłacone. Nie ma więc konieczności angażowania recepcji — goście otrzymują wiadomość z kodami dostępu w SMS-ie i drogą mailową. Mogą dzięki temu pojawić się w obiekcie w dowolnym momencie, bez ograniczeń czasowych.

Klienci automatycznie informowani są o zmianach statusu rezerwacji. Wiadomości mogą być wysłane w dowolnym momencie, a ich treść można modyfikować zgodnie z potrzebami. Co więcej, możesz też w nich zamieścić instrukcje przydatne dla gości, jak wskazówki dotyczące pobytu w bezobsługowym obiekcie, link do mapy Google ze wskazówkami dojazdu, itp.

Możliwe jest także zautomatyzowanie płatności, dzięki integracji systemu z platformami płatniczymi, jak Przelewy24 czy PayU — goście mają możliwość płatności kartami w różnych walutach.

Postępująca automatyzacja — korzyści dla hoteli

Prowadzenie hotelu, aparthotelu, hostelu, czy pensjonatu jest zdecydowanie łatwiejsze z systemem zarządzania, wykorzystującym nowoczesne rozwiązania technologiczne.

Główne korzyści z wprowadzenia automatyzacji w hotelu oraz wykorzystania zamków na kod:

  • niższe koszty zarządzania obiektami,
  • zwiększenie bezpieczeństwa,
  • lepsza kontrola nad obiektem,
  • poprawa wrażenia gości,
  • zwiększenie konkurencyjności,
  • oszczędność czasu.

Integrując system rezerwacji z zamkami elektronicznymi i eliminując karty plastikowe z kluczem RFID, hotele i obiekty noclegowe wprowadzają rozwiązania przyjazne dla środowiska. Automatyczne generowanie kodów i zarządzanie wieloma obiektami z jednego urządzenia przynosi więc długoterminowe oszczędności, ale też poprawia wizerunek obiektu w oczach współczesnych konsumentów, dla których kwestie związane ze środowiskiem są coraz ważniejsze.

Podsumowanie – automatyzacja hoteli

Bez wątpienia automatyzacja jest przyszłością branży hotelarskiej. Czynnik ludzki nie zostanie całkowicie wyparty przez automaty, jednak wprowadzenie usprawnień obniża koszty i redukuje wiele problemów z pracownikami, z którymi obecnie zmaga się branża hotelarska.

Ujednolicenie systemu zarządzania rezerwacją i zintegrowanie go z systemami automatyzującymi procesy w hotelu zwiększają kontrolę nad obiektem i pozwalają na zoptymalizowanie czasu pracy.