Jakub
Co-founder & Business Developer

Jak zorganizować pracę personelu sprzątającego, aby proces ten był najbardziej efektywny? Czy można wykorzystać do tego system zamków na kod? Zobacz, jak usprawnić sprzątanie w hotelu dzięki zamkom elektronicznym SetPin. 

Sprzątanie w hotelach czy apartamentach odbywa się najczęściej w godzinach 11-15, co może generować problemy organizacyjne — szczególnie gdy jest sporo pokoi i obiektów do przygotowania dla kolejnych gości. 

Co w momencie, gdy gość opuszcza hotel kilka godzin przed obowiązującą godziną wymeldowania? Jak poinformować personel o możliwości wcześniejszego posprzątania pokoju? 

Jak usprawnić sprzątanie hotelu? 

Dobra komunikacja w obiekcie hotelowym ma spore znaczenie dla pracy całego personelu, również serwisu sprzątającego. Odpowiedzią na potrzeby współczesnych hoteli i apartamentów stają się zamki elektroniczne, oferujące sporo udogodnień. 

Poniżej znajdziesz możliwości, jakie dają zamki elektroniczne SetPin. 

Informacja o wcześniejszym wymeldowaniu

W momencie wcześniejszego wymeldowania goście mają możliwość wpisania kodu (np. 0000), co automatycznie wysyła wiadomość mailową na zdefiniowany adres. Serwis sprzątający otrzymuje informację, że gościa nie ma już w danym pokoju czy apartamencie, więc można rozpocząć porządki. 

Nie ma więc konieczności czekania do ustalonej godziny wymeldowania. Zdecydowanie usprawnia to pracę personelu, pozwala na lepszą organizację serwisu sprzątającego i oszczędność kosztów. Jedna osoba może posprzątać więcej pokoi danego dnia. 

Karty dla personelu sprzątającego

Kolejną możliwością, jaką daje system zamków elektronicznych SetPin, jest możliwość obsługi kart lub chipów dla serwisu sprzątającego. Personel nie musi więc pamiętać kodów do pokoi, a dzięki możliwości sprawdzenia historii dostępu, osoby zarządzające obiektem mogą zobaczyć, czy dane pokoje lub apartamenty zostały już posprzątane. 

Kontrola czasu sprzątania

Rozwiązanie SetPin pozwala też na efektywne zarządzanie pracą personelu sprzątającego. Mianowicie, daje możliwość uzgodnienia kodu, wprowadzanego przez serwis sprzątający po zakończeniu pracy w danym pokoju. Dzięki temu osoba zarządzająca może sprawdzić czas sprzątania pokoju lub apartamentu, zwiększając tym samym kontrolę nad pracą personelu.

Zamki elektroniczne odpowiedzią na potrzeby zautomatyzowanego hotelu

Zamki na kod zwiększają efektywność zarządzania obiektami noclegowymi oraz pracującym w nich personelem. Możliwość nadawania specjalnych kodów, zarządzanie nimi online oraz dostęp do historii otwarć przez całą dobę pozwalają też usprawnić sprzątanie w hotelu. 

Zastanawiasz się, jakie jeszcze możliwości daje integracja zamków SetPin z systemami zarządzania? Zobacz wpis o integracji zamków elektronicznych SetPin z IdoSell Booking

Zautomatyzuj swój obiekt!

Dołącz do właścicieli hoteli / aparthoteli którzy znacząco obniżyli koszty recepcji!


Zamów darmową wycenę!