Blog

Zapoznaj się z najnowszymi informacjami branżowymi i trendami na rynku. Sprawdź jak możesz zaoszczędzić automatyzując swój biznes!

Adam
Product Manager

Co nowego w SetPin, czyli jakie korzyści daje integracja z KWHotel

Automatyzacja procesów w hotelach staje się tematem numer jeden, szczególnie teraz, gdy obiekty noclegowe przygotowują się do postkoronawirusowej rzeczywistości. Jedną z możliwości, poza integracją zamków elektronicznych z IdoSellBooking, jest połączenie SetPin z systemem KWHotel. 

Czytaj więcej
Jakub
Co-founder & Business Developer

Logistyka w automatycznym obiekcie, czyli jak prowadzić gości od wejścia do apartamentu

Rozwój technologii i rosnące oczekiwania gości wywierają coraz większy nacisk na właścicielach obiektu, aby wprowadzać nowe udogodnienia. Jak zaprojektować ciągi komunikacyjne w automatycznym hotelu, aby gość poczuł się swobodnie już od pierwszej chwili?

Czytaj więcej
Karol
Co-founder

COVID-19 w hotelarstwie: Dlaczego automatyczne hotele mają większe szanse na przetrwanie?

Branża HoReCa jest jedną z tych, które najmocniej odczuwają skutki epidemii koronawirusa. Zastój turystyki, połączony z obowiązkiem zamknięcia obiektów noclegowych czy ograniczenie działalności restauracji już teraz zbierają swoje żniwa. Dlaczego automatyczne hotele mają większe szanse na przetrwanie?

Czytaj więcej
Jakub
Co-founder & Business Developer

Jak przyspieszyć i ułatwić sprzątanie w hotelu dzięki zamkom elektronicznym SetPin?

Jak zorganizować pracę personelu sprzątającego, aby proces ten był najbardziej efektywny? Czy można wykorzystać do tego system zamków na kod? Zobacz, jak usprawnić sprzątanie w hotelu dzięki zamkom elektronicznym SetPin.

Czytaj więcej
Adam
Product Manager

Bezgotówkowa rewolucja, czyli płatności w inteligentnych hotelach

Technologia ma coraz większy wpływ na każdy aspekt naszego życia, a płatności kartami za usługi hotelowe stają się codziennością. Jak można wykorzystać płatności bezgotówkowe w hotelach i jak je zautomatyzować?

Czytaj więcej
Jakub
Co-founder & Business Developer

Na co zwrócić uwagę, wybierając zamek elektroniczny do hotelu?

Decyzja o tym, jaki zamek elektroniczny wybrać do hotelu powinna być poprzedzona analizą czynników wpływających zarówno na wygodę gości, jak i na zmniejszenie kosztów w obiekcie. Na co przede wszystkim zwrócić uwagę? 

Czytaj więcej
Karol
Co-founder

Powiadomienia dla gości w zautomatyzowanym hotelu — kiedy i o czym informować?

Automatyzacja hoteli to odpowiedź na dzisiejsze przyzwyczajenia konsumentów, dla których telefony stały się nieodłączną częścią życia. Odpowiednio wykorzystania technologia zwiększa komfort gości, zwłaszcza gdy otrzymują powiadomienia SMS ze szczegółami swojego pobytu. Kiedy i o czym hotel powinien informować swoich gości?

Czytaj więcej
Adam
Product Manager

Integracja zamków elektronicznych SetPin z IdoSellBooking — zwiększ zadowolenie gości

System rezerwacyjny IdoSell Booking ułatwia zarządzanie obiektami noclegowymi, co pozwala na optymalizację pracy całego zespołu i obniżenie kosztów recepcji. A jakie możliwości daje integracja zamków elektronicznych SetPin z IdoSell Booking?

Czytaj więcej
Adam
Product Manager

Najczęstsze problemy z pracownikami hotelowej recepcji

Pracownicy recepcji są łącznikiem pomiędzy obiektem a gośćmi hotelowymi, zatem w dużej mierze odpowiadają za wizerunek hotelu. Ważne też, by budowali pozytywne relacje z klientami i odpowiadali na ich oczekiwania. Okazuje się jednak, że nie zawsze jest to możliwe. Z jakimi problemami z pracownikami hotelowej recepcji możesz spotkać się najczęściej? 

Czytaj więcej
Jakub
Co-founder & Business Developer

Całodobowa recepcja — czy to konieczne?

Hotelowa recepcja od zawsze spełniała rolę łącznika gościa z obiektem. To miejsce, do którego goście udają się w pierwszej kolejności tuż po przekroczeniu hotelowego progu. Ale czy całodobowa recepcja ma jeszcze sens? A może lepiej całkowicie z niej zrezygnować?

Czytaj więcej
Jakub
Co-founder & Business Developer

Samodzielne zameldowanie w hotelu – czy to bezpieczne rozwiązanie?

Smartfony i cyfryzacja stały się nieodłącznym elementem naszego życia. Właściciele hoteli oraz apartamentów powinni wyjść naprzeciw współczesnym podróżującym, wprowadzając nowoczesne rozwiązania. Czy samodzielne zameldowanie spełnia swoją rolę?

Czytaj więcej


Zautomatyzuj swój obiekt!

Dołącz do właścicieli hoteli / aparthoteli którzy znacząco obniżyli koszty recepcji!


Zamów darmową wycenę!