Blog
Zapoznaj się z najnowszymi informacjami branżowymi i trendami na rynku. Sprawdź jak możesz zaoszczędzić automatyzując swój biznes!


Co-founder & Business Developer
Jak zadbać o komfort gości hotelowych?
W obliczu konkurencji, branża hotelarska musi kłaść ogromny nacisk na wysokiej jakości obsługę klienta. W końcu to zadowolenie i rekomendacje Gości bywają głównym „paliwem” do rozwoju i budowania przewagi konkurencyjnej. Śledzenie ich oczekiwań i potrzeb jest wręcz niezbędnym krokiem do zbudowania oferty i zapewnienia komfortowego pokoju hotelowego.
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
BMS – Czym jest system zarządzania budynkiem?
Obecnie istnieje wiele rozwiązań, które mają za zadanie usprawnić i zautomatyzować znaczną część zainstalowanych, nowoczesnych systemów. Wśród nich jest tzw. BMS – nazywany building management system – umożliwiający integrację wszystkich instalacji, z jakimi związana jest tzw. inteligentna automatyka.
Czytaj więcej

Co-founder
Jak działa zamek na kod SMS?
Klasyczne zamki i karty magnetyczne powoli odchodzą do lamusa. Szukanie nowych rozwiązań w tym obszarze to efekt rozwijających się technologii, które mają za zadanie nieść bezpieczeństwo i komfort – zarówno personelu, jak i Gości. Na ich miejsce wkraczają bowiem zamki wykorzystujące indywidualnie nadawane kody.
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Najem krótkoterminowy – co warto wiedzieć
Najem krótkoterminowy mieszkań czy apartamentów jest jedną z form zarabiania na udostępnianych nieruchomościach. Z jakimi możliwościami, ale też wyzwaniami spotykają się umowy najmu krótkoterminowego? Co musisz o nich wiedzieć – zarówno jako najemca, jak i właściciel lokum, które docelowo będzie udostępniane gościom?
Czytaj więcej

Co-founder
Jak działa inteligentny zamek do drzwi?
Jak podaje raport Hotel’s Digital Divide – goście wykazują się dużą potrzebą obcowania z nowoczesną technologią. Te oczekiwania są tak duże, że wielu z nich jest w stanie zrezygnować z innych, popularnych udogodnień (np. centrum biznesowego (34%)), na poczet testowania systemów opartych na automatyzacji. Nic więc dziwnego, że inteligentny zamek stał się realną konkurencją dla klasycznych zamków na klucz.
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Kontrola dostępu hotelu – system, który musisz wypróbować!
Bezpieczeństwo obiektu to jeden z kluczowych i jednocześnie najtrudniejszych warunków, które mają spełniać hotele. Nic więc dziwnego, że nowe technologie starają się odpowiedzieć na te potrzeby, tworząc np. oprogramowanie zarządzające dostępami. Czym dokładnie jest kontrola dostępu i dlaczego warto sięgnąć po to rozwiązanie?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Jak przygotować pokój hotelowy na przyjęcie gości?
Duży parking, luksusowe SPA i restauracja z bogatym menu – wszystkie te elementy mogą mieć ogromne znaczenie dla gości, którzy poszukują idealnego hotelu na wakacje czy wyjazd biznesowy. W tych wszystkich udogodnieniach nie można jednak zapominać o podstawie – doskonale przygotowanym pokoju, który przez najbliższe dni ma stać się oazą odpoczynku i relaksu.
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Coworking hotel – nowy trend w hotelarstwie
Jeśli chcesz stworzyć idealne miejsce dla swoich gości – wizja zaaranżowania coworking hotelu może być dla nich wyjątkowo atrakcyjna. Czym dokładnie charakteryzuje się ów trend i w jaki sposób na niego odpowiedzieć?
Czytaj więcej

Co-founder
Pokój hotelowy czy apartament?
Turyści, którzy organizują swój upragniony urlop często stoją przed wyzwaniem wykupienia najodpowiedniejszego noclegu. Zadanie to tylko pozornie jest błahe – okazuje się bowiem, że standard hotelu może mieć znaczący wpływ na ogólne zadowolenie z wykupionych wczasów.
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Jak wybrać bezpieczny zamek do drzwi hotelowych?
Bezpieczeństwo to element szczególnie ceniony przez gości hotelowych. Dotyczy to nie tylko wymiany zabezpieczeń przed pożarem, czy zalaniem, ale również – przed kradzieżą, która najczęściej wynika z wtargnięcia osób trzecich. Nic więc dziwnego, że obiekty hotelowe z coraz to większą starannością wybierają zamki do drzwi z profesjonalnymi i niezawodnymi rozwiązaniami.
Czytaj więcej

Co-founder
Rzeczy pozostawione w pokoju hotelowym – jak postępować?
Raporty „Choice Hotels Canada” wskazuje, że 38% kobiet i 48% mężczyzn przynajmniej raz w życiu pozostawiło w pokoju hotelowym swoje rzeczy. Wśród tych najczęściej zagubionych wymienia się książki, czapki, okulary przeciwsłoneczne i kosmetyki. Za wszystkie te rzeczy znalezione odpowiedzialny jest hotel, który ma w obowiązku oddać ci pozostawione przedmioty. Jak zatem powinna przebiegać prawidłowa procedura zgłoszenia oraz zwrotu?
Czytaj więcej

Co-founder
Najem krótkoterminowy – jak wykorzystać zamek elektroniczny SetPin?
Wynajem krótkoterminowy to niezwykle popularna forma usługi na rynku nieruchomości. W przeciwieństwie do wynajmu długoterminowego polega na udostępnianiu lokalu w rozliczeniu dobowym – np. na weekend. Dowiedz się jak zamki elektroniczne od SetPin ułatwiają zarządzanie najmem krótkoterminowym.
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Zamki na kod czy biometryczne?
Nowe technologie opanowały rynek, odciskając piętno na niemalże każdym obszarze współczesnych, dobrze prosperujących, przedsiębiorstw. Nie inaczej jest w branży hotelarskiej, która coraz śmielej sięga po automatyzację. Wśród popularnych rozwiązań są zarówno zamki elektroniczne na kod, jak i zamki biometryczne. Na czym polega ich różnica i który wybrać w swoim obiekcie?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Inteligentne rozwiązania w hotelach
Oczekiwania gości hotelowych zmieniają się niemalże tak szybko, jak technologie. To właśnie nowoczesne systemy stają się coraz cenniejszą wartością, realnie wpływając na zadowolenie i komfort klientów.
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Doba hotelowa – czym jest i ile trwa?
Doba hotelowa to popularny sposób wyznaczania godzin pracy recepcji. W zależności od lokalizacji, obszerności personelu i wymagań klientów – trwać może zarówno przez kilkanaście godzin, jak i przez całą dobę.
Czytaj więcej

Co-founder
Rodzaje pokoi hotelowych
Branża hotelarska nieustannie się rozwija. Potwierdza to m.in. raport „Rynek Hotelarski w Polsce” (2021), który wskazał, że w ciągu ostatnich 20 lat niemal 3-krotnie wzrosła łączna ilość pokoi hotelowych. Na skutek tych zmian wprowadzono dedykowaną terminologię, która ma na celu scharakteryzować standardy i typy pokoi, ułatwiając tym samym proces rezerwacji.
Czytaj więcej

Co-founder
Jak działają systemy automatyki hotelowej?
Rozwój technologii, świadomość potrzeb i rosnące oczekiwania gości, przyczyniły się do wynalezienia nowych udogodnień. Znaczna część z nich działa automatycznie – głównie po to, aby odciążyć użytkowników z wielu czasochłonnych procesów. Rozwiązania te nie ominęły również branży hotelowej, która w ten sposób usprawnia obsługę klientów i dba o komfort gości.
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
System kontroli dostępu dla hoteli
Bezpieczeństwo obiektu to jeden z kluczowych i jednocześnie najtrudniejszych warunków, które mają spełniać hotele. Nie jest bowiem tajemnicą, że to jeden z kluczowych i jednocześnie najtrudniejszych warunków, które mają spełniać hotele. Czym dokładnie jest kontrola dostępu i dlaczego warto sięgnąć po to rozwiązanie?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Jak wybrać odpowiednią klamkę elektroniczną do drzwi?
Dotychczasowe rozwiązania coraz częściej wypierane są przez nowoczesne technologie. Wśród dostępnych na rynku możliwości, szczególnie obiecującą propozycją jest elektroniczna klamka do drzwi. Jak wśród wszystkich, dostępnych na rynku możliwości wybrać odpowiednią klamkę elektroniczną na kod?
Czytaj więcej

Co-founder
Jak wybrać inteligentny zamek do drzwi?
Wśród nowych systemów, które powstały z myślą o gościach hotelowych, są inteligentne zamki, zyskujące znaczącą przewagę nad np. kartami magnetycznymi. Czy system elektronicznych zamków i ochrony mieszkania lub pokojów hotelowych jest rozwiązaniem, które sprawdzi się u Ciebie?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Zamki na kod do apartamentów – jak działają?
Zamki elektroniczne, dedykowane wynajmowanym aparthotelom, apartamentom i pokojom, to doskonała, nowoczesna i funkcjonalna alternatywa dla klasycznych zamków. Na tym mechanizmie skorzystać mogą zarówno właściciele lokali pod wynajem krótkoterminowy, aparthotele, condohotele jak i apartamenty turystyczne. W jaki sposób?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Dlaczego zamki typu smart home nie sprawdzają się w inteligentnych hotelach?
Powszechny dostęp do smartfonów i ciągły rozwój technologii sprawiły, że inteligentne zamki typu smart home zyskują na popularności. O ile takie systemy dobrze sprawdzają się w prywatnych domach czy mieszkaniach, w aparthotelach mogą być niewystarczające. Zobacz dlaczego.
Czytaj więcej

Product Manager
Zamki elektroniczne na kod czy na karty magnetyczne — które rozwiązanie jest skuteczniejsze?
Potrzeby konsumentów zmieniają się wraz z rozwojem technologii, zmianie ulegają też zachowania i oczekiwania współczesnych gości hotelowych. Klamki automatyczne, samodzielne zameldowanie i krótkie kody otwierające drzwi stają się więc standardem. Jaką przewagę nad kartami magnetycznymi mają zamki elektroniczne?
Czytaj więcej

Product Manager
Co nowego w SetPin, czyli jakie korzyści daje integracja z KWHotel
Automatyzacja procesów w hotelach staje się tematem numer jeden, szczególnie teraz, gdy obiekty noclegowe przygotowują się do postkoronawirusowej rzeczywistości. Jedną z możliwości, poza integracją zamków elektronicznych z IdoSellBooking, jest połączenie SetPin z systemem KWHotel.
Czytaj więcej

Co-founder
Dlaczego integracje systemów hotelowych są kluczowe dla automatyzacji?
Wymagania klientów napędzają biznes, a technologia odgrywa obecnie kluczową rolę w przyciąganiu gości i poprawie ich pobytu w hotelu. Aby zmaksymalizować korzyści płynące z technologii i zwiększyć komfort gości, wszystkie systemy muszą ze sobą współpracować.
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Dlaczego w SetPin korzystamy z zamków elektronicznych Assa Abloy Aperio? Poznaj najważniejsze funkcjonalności.
Rozwój technologii i rosnące oczekiwania gości wywierają coraz większy nacisk na właścicielach obiektu, aby wprowadzać nowe udogodnienia. Jak zaprojektować ciągi komunikacyjne w automatycznym hotelu, aby gość poczuł się swobodnie już od pierwszej chwili?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Logistyka w automatycznym obiekcie, czyli jak prowadzić gości od wejścia do apartamentu
Rozwój technologii i rosnące oczekiwania gości wywierają coraz większy nacisk na właścicielach obiektu, aby wprowadzać nowe udogodnienia. Jak zaprojektować ciągi komunikacyjne w automatycznym hotelu, aby gość poczuł się swobodnie już od pierwszej chwili?
Czytaj więcej

Co-founder
COVID-19 w hotelarstwie: Dlaczego automatyczne hotele mają większe szanse na przetrwanie?
Branża HoReCa jest jedną z tych, które najmocniej odczuwają skutki epidemii koronawirusa. Zastój turystyki, połączony z obowiązkiem zamknięcia obiektów noclegowych czy ograniczenie działalności restauracji już teraz zbierają swoje żniwa. Dlaczego automatyczne hotele mają większe szanse na przetrwanie?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Jak przyspieszyć i ułatwić sprzątanie w hotelu dzięki zamkom elektronicznym SetPin?
Jak zorganizować pracę personelu sprzątającego, aby proces ten był najbardziej efektywny? Czy można wykorzystać do tego system zamków na kod? Zobacz, jak usprawnić sprzątanie w hotelu dzięki zamkom elektronicznym SetPin.
Czytaj więcej

Product Manager
Bezgotówkowa rewolucja, czyli płatności w inteligentnych hotelach
Technologia ma coraz większy wpływ na każdy aspekt naszego życia, a płatności kartami za usługi hotelowe stają się codziennością. Jak można wykorzystać płatności bezgotówkowe w hotelach i jak je zautomatyzować?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Na co zwrócić uwagę, wybierając zamek elektroniczny do hotelu?
Decyzja o tym, jaki zamek elektroniczny wybrać do hotelu powinna być poprzedzona analizą czynników wpływających zarówno na wygodę gości, jak i na zmniejszenie kosztów w obiekcie. Na co przede wszystkim zwrócić uwagę?
Czytaj więcej

Co-founder
Powiadomienia dla gości w zautomatyzowanym hotelu — kiedy i o czym informować?
Automatyzacja hoteli to odpowiedź na dzisiejsze przyzwyczajenia konsumentów, dla których telefony stały się nieodłączną częścią życia. Odpowiednio wykorzystania technologia zwiększa komfort gości, zwłaszcza gdy otrzymują powiadomienia SMS ze szczegółami swojego pobytu. Kiedy i o czym hotel powinien informować swoich gości?
Czytaj więcej

Product Manager
Integracja zamków elektronicznych SetPin z IdoSellBooking — zwiększ zadowolenie gości
System rezerwacyjny IdoSell Booking ułatwia zarządzanie obiektami noclegowymi, co pozwala na optymalizację pracy całego zespołu i obniżenie kosztów recepcji. A jakie możliwości daje integracja zamków elektronicznych SetPin z IdoSell Booking?
Czytaj więcej

Product Manager
Najczęstsze problemy z pracownikami hotelowej recepcji
Pracownicy recepcji są łącznikiem pomiędzy obiektem a gośćmi hotelowymi, zatem w dużej mierze odpowiadają za wizerunek hotelu. Ważne też, by budowali pozytywne relacje z klientami i odpowiadali na ich oczekiwania. Okazuje się jednak, że nie zawsze jest to możliwe. Z jakimi problemami z pracownikami hotelowej recepcji możesz spotkać się najczęściej?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Całodobowa recepcja — czy to konieczne?
Hotelowa recepcja od zawsze spełniała rolę łącznika gościa z obiektem. To miejsce, do którego goście udają się w pierwszej kolejności tuż po przekroczeniu hotelowego progu. Ale czy całodobowa recepcja ma jeszcze sens? A może lepiej całkowicie z niej zrezygnować?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Samodzielne zameldowanie w hotelu – czy to bezpieczne rozwiązanie?
Smartfony i cyfryzacja stały się nieodłącznym elementem naszego życia. Właściciele hoteli oraz apartamentów powinni wyjść naprzeciw współczesnym podróżującym, wprowadzając nowoczesne rozwiązania. Czy samodzielne zameldowanie spełnia swoją rolę?
Czytaj więcejZautomatyzuj swój obiekt!
Dołącz do właścicieli hoteli / aparthoteli którzy znacząco obniżyli koszty recepcji!
Zamów darmową wycenę!