Blog
Zapoznaj się z najnowszymi informacjami branżowymi i trendami na rynku. Sprawdź jak możesz zaoszczędzić automatyzując swój biznes!


Co-founder & Business Developer
Jak wybrać odpowiednią klamkę elektroniczną do drzwi?
Dotychczasowe rozwiązania coraz częściej wypierane są przez nowoczesne technologie. Wśród dostępnych na rynku możliwości, szczególnie obiecującą propozycją jest elektroniczna klamka do drzwi. Jak wśród wszystkich, dostępnych na rynku możliwości wybrać odpowiednią klamkę elektroniczną na kod?
Czytaj więcej

Co-founder
Jak wybrać inteligentny zamek do drzwi?
Wśród nowych systemów, które powstały z myślą o gościach hotelowych, są inteligentne zamki, zyskujące znaczącą przewagę nad np. kartami magnetycznymi. Czy system elektronicznych zamków i ochrony mieszkania lub pokojów hotelowych jest rozwiązaniem, które sprawdzi się u Ciebie?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Zamki na kod do apartamentów – jak działają?
Zamki elektroniczne, dedykowane wynajmowanym aparthotelom, apartamentom i pokojom, to doskonała, nowoczesna i funkcjonalna alternatywa dla klasycznych zamków. Na tym mechanizmie skorzystać mogą zarówno właściciele lokali pod wynajem krótkoterminowy, aparthotele, condohotele jak i apartamenty turystyczne. W jaki sposób?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Dlaczego zamki typu smart home nie sprawdzają się w inteligentnych hotelach?
Powszechny dostęp do smartfonów i ciągły rozwój technologii sprawiły, że inteligentne zamki typu smart home zyskują na popularności. O ile takie systemy dobrze sprawdzają się w prywatnych domach czy mieszkaniach, w aparthotelach mogą być niewystarczające. Zobacz dlaczego.
Czytaj więcej

Product Manager
Zamki elektroniczne na kod czy na karty magnetyczne — które rozwiązanie jest skuteczniejsze?
Potrzeby konsumentów zmieniają się wraz z rozwojem technologii, zmianie ulegają też zachowania i oczekiwania współczesnych gości hotelowych. Klamki automatyczne, samodzielne zameldowanie i krótkie kody otwierające drzwi stają się więc standardem. Jaką przewagę nad kartami magnetycznymi mają zamki elektroniczne?
Czytaj więcej

Product Manager
Co nowego w SetPin, czyli jakie korzyści daje integracja z KWHotel
Automatyzacja procesów w hotelach staje się tematem numer jeden, szczególnie teraz, gdy obiekty noclegowe przygotowują się do postkoronawirusowej rzeczywistości. Jedną z możliwości, poza integracją zamków elektronicznych z IdoSellBooking, jest połączenie SetPin z systemem KWHotel.
Czytaj więcej

Co-founder
Dlaczego integracje systemów hotelowych są kluczowe dla automatyzacji?
Wymagania klientów napędzają biznes, a technologia odgrywa obecnie kluczową rolę w przyciąganiu gości i poprawie ich pobytu w hotelu. Aby zmaksymalizować korzyści płynące z technologii i zwiększyć komfort gości, wszystkie systemy muszą ze sobą współpracować.
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Dlaczego w SetPin korzystamy z zamków elektronicznych Assa Abloy Aperio? Poznaj najważniejsze funkcjonalności.
Rozwój technologii i rosnące oczekiwania gości wywierają coraz większy nacisk na właścicielach obiektu, aby wprowadzać nowe udogodnienia. Jak zaprojektować ciągi komunikacyjne w automatycznym hotelu, aby gość poczuł się swobodnie już od pierwszej chwili?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Logistyka w automatycznym obiekcie, czyli jak prowadzić gości od wejścia do apartamentu
Rozwój technologii i rosnące oczekiwania gości wywierają coraz większy nacisk na właścicielach obiektu, aby wprowadzać nowe udogodnienia. Jak zaprojektować ciągi komunikacyjne w automatycznym hotelu, aby gość poczuł się swobodnie już od pierwszej chwili?
Czytaj więcej

Co-founder
COVID-19 w hotelarstwie: Dlaczego automatyczne hotele mają większe szanse na przetrwanie?
Branża HoReCa jest jedną z tych, które najmocniej odczuwają skutki epidemii koronawirusa. Zastój turystyki, połączony z obowiązkiem zamknięcia obiektów noclegowych czy ograniczenie działalności restauracji już teraz zbierają swoje żniwa. Dlaczego automatyczne hotele mają większe szanse na przetrwanie?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Jak przyspieszyć i ułatwić sprzątanie w hotelu dzięki zamkom elektronicznym SetPin?
Jak zorganizować pracę personelu sprzątającego, aby proces ten był najbardziej efektywny? Czy można wykorzystać do tego system zamków na kod? Zobacz, jak usprawnić sprzątanie w hotelu dzięki zamkom elektronicznym SetPin.
Czytaj więcej

Product Manager
Bezgotówkowa rewolucja, czyli płatności w inteligentnych hotelach
Technologia ma coraz większy wpływ na każdy aspekt naszego życia, a płatności kartami za usługi hotelowe stają się codziennością. Jak można wykorzystać płatności bezgotówkowe w hotelach i jak je zautomatyzować?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Na co zwrócić uwagę, wybierając zamek elektroniczny do hotelu?
Decyzja o tym, jaki zamek elektroniczny wybrać do hotelu powinna być poprzedzona analizą czynników wpływających zarówno na wygodę gości, jak i na zmniejszenie kosztów w obiekcie. Na co przede wszystkim zwrócić uwagę?
Czytaj więcej

Co-founder
Powiadomienia dla gości w zautomatyzowanym hotelu — kiedy i o czym informować?
Automatyzacja hoteli to odpowiedź na dzisiejsze przyzwyczajenia konsumentów, dla których telefony stały się nieodłączną częścią życia. Odpowiednio wykorzystania technologia zwiększa komfort gości, zwłaszcza gdy otrzymują powiadomienia SMS ze szczegółami swojego pobytu. Kiedy i o czym hotel powinien informować swoich gości?
Czytaj więcej

Product Manager
Integracja zamków elektronicznych SetPin z IdoSellBooking — zwiększ zadowolenie gości
System rezerwacyjny IdoSell Booking ułatwia zarządzanie obiektami noclegowymi, co pozwala na optymalizację pracy całego zespołu i obniżenie kosztów recepcji. A jakie możliwości daje integracja zamków elektronicznych SetPin z IdoSell Booking?
Czytaj więcej

Product Manager
Najczęstsze problemy z pracownikami hotelowej recepcji
Pracownicy recepcji są łącznikiem pomiędzy obiektem a gośćmi hotelowymi, zatem w dużej mierze odpowiadają za wizerunek hotelu. Ważne też, by budowali pozytywne relacje z klientami i odpowiadali na ich oczekiwania. Okazuje się jednak, że nie zawsze jest to możliwe. Z jakimi problemami z pracownikami hotelowej recepcji możesz spotkać się najczęściej?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Całodobowa recepcja — czy to konieczne?
Hotelowa recepcja od zawsze spełniała rolę łącznika gościa z obiektem. To miejsce, do którego goście udają się w pierwszej kolejności tuż po przekroczeniu hotelowego progu. Ale czy całodobowa recepcja ma jeszcze sens? A może lepiej całkowicie z niej zrezygnować?
Czytaj więcej

Co-founder & Business Developer
Samodzielne zameldowanie w hotelu – czy to bezpieczne rozwiązanie?
Smartfony i cyfryzacja stały się nieodłącznym elementem naszego życia. Właściciele hoteli oraz apartamentów powinni wyjść naprzeciw współczesnym podróżującym, wprowadzając nowoczesne rozwiązania. Czy samodzielne zameldowanie spełnia swoją rolę?
Czytaj więcejZautomatyzuj swój obiekt!
Dołącz do właścicieli hoteli / aparthoteli którzy znacząco obniżyli koszty recepcji!
Zamów darmową wycenę!